Kontakty

 Mgr. Vladislav Fryč, MPA

vedoucí oddělení sociálních služeb a humanitárních činností
tel: 257 280 496
e-mail: fryc
@kr-s.cz 

 

Mgr. Klára Šatanová

kontrolor, finanční referent v oblasti sociálních služeb
tel: 257 280 476

Formulář Hlášení změn 2016

Hlášení změn 2016

HLÁŠENÍ ZMĚN O OBDRŽENÍ FINANČNÍCH PROSTŘEDKŮ

Hlášení obdržení finančních prostředků na poskytování sociální služby ze státního rozpočtu od jiného poskytovatele veřejných prostředků nebo finanční prostředky z Evropského sociálního fondu již není nutné hlásit do 15 pracovních dnů od obdržení rozhodnutí, ale hlášení budou probíhat dvakrát ročně v termínech 30.6.2016 a 31.12.2016 dle Článku III./bodu 11 „Smlouvy o pověření k poskytování služby obecného hospodářského zájmu".

OSTATNÍ HLÁŠENÍ ZMĚN

Pokud dojde ke snížení úvazků/lůžkové kapacity, je nutné tuto změnu náležitě odůvodnit a deklarovat, že uvedené změny nebudou mít vliv na fungování služby, tak jak bylo uvedeno v žádosti, popř. požádat o změnu Smlouvy.

 

Přesuny finančních prostředků mezi jednotlivými kapitolami je možné uskutečnit nejpozději do 30. 11. 2016, přesuny v rámci kapitol do 31. 12. 2016.

 

V případě změny v rozpočtu sociální služby, je nutné vyplnit také tabulku v další záložce "Příloha č. 1 - Návrh změn rozpočtu v položkovém čerpání sociální služby" a zároveň je nutné přesně specifikovat z jaké položky na kterou novou položku se finanční prostředky přesouvají včetně částky. Např. „Z položky 2.3. Kancelářské potřeby přesouváme 2 000 Kč do položky 2.4 Pohonné hmoty."

V příloze č. 1 - Návrh změn rozpočtu je nutné vyplňovat pouze žlutě vyznačená pole. Prosíme abyste zamčené buňky neodemykali, odemčené soubory nebudou akceptovány.

 

VYPLNĚNÉ HLÁŠENÍ ZMĚN JE NUTNÉ ZASLAT V EXCELU A ROVNĚŽ SKEN TÉHOŽ DOKUMENTU PODEPSANÝ STATUTÁRNÍM ZÁSTUPCEM A ORAZÍTKOVANÝ NA ADRESU satanova@kr-s.cz, NENÍ NUTNÉ ZASÍLAT POŠTOU.

 

Nový formulář hlášení změn je k dispozici v Dokumentech ke stažení